Verzendinformatie - TOYSWORLD

Bij TOYSWORLD streven we ernaar om je bestelling zo snel en efficiënt mogelijk bij je af te leveren. Hieronder vind je alle details over onze verzendmethoden, kosten, en leveringstijden.

  1. Verzendmethoden

1.1. Standaard Verzendservice

  • Levering binnen 1-2 werkdagen.
  • Verzending via gerenommeerde koeriersdiensten zoals PostNL, DHL of DPD.
  1. Verzendkosten

2.1. Bestellingen boven €50

  • Gratis verzending voor bestellingen van €50 of meer.

2.2. Bestellingen onder €50

  • Verzendkosten van €4,95 voor bestellingen onder €50.
  1. Leveringstijden

3.1. Bestelling verwerken

  • Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.
  • Bestellingen geplaatst na 15:00 uur, in het weekend of op feestdagen worden de volgende werkdag verwerkt.

3.2. Standaard levering

  • Levering binnen 1-2 werkdagen na verwerking van je bestelling.
  1. Track & Trace

4.1. Volg je bestelling

  • Na verzending ontvang je een e-mail met een track & trace-code.
  • Via de link in de e-mail kun je de status van je bestelling in real-time volgen.
  1. Internationale Verzending

5.1. Beschikbaarheid

  • We bieden internationale verzending aan naar geselecteerde landen. Bekijk de lijst met beschikbare landen tijdens het afrekenen.

5.2. Verzendkosten en Leveringstijden

  • Verzendkosten en leveringstijden variëren per bestemming. Deze worden weergegeven bij het afrekenen.
  1. Problemen met Levering

6.1. Vertraagde levering

  • Mocht je bestelling vertraging oplopen, neem dan contact op met onze klantenservice voor assistentie.

6.2. Beschadigde of ontbrekende artikelen

  • Als je een beschadigd of incompleet pakket ontvangt, neem dan binnen 48 uur contact op met onze klantenservice.
  1. Contactinformatie

Heb je vragen over je bestelling of heb je hulp nodig met de verzending? Neem contact op met onze klantenservice:

E-mail: toysworld@gmail.com
Telefoon: +31 638465096

Veelgestelde Vragen

Kan ik mijn afleveradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

  • Het wijzigen van het afleveradres is mogelijk zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Leveren jullie ook op postbussen?

  • Nee, we leveren niet op postbussen. Een fysiek adres is vereist voor de levering.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?

  • Als je niet thuis bent, zal de koerier een kaart achterlaten met instructies voor een nieuwe bezorgpoging of het ophalen van je pakket bij een afhaalpunt.

Kan ik mijn bestelling naar een ander land laten verzenden?

  • Ja, we bieden internationale verzending naar geselecteerde landen. Bekijk de beschikbare bestemmingen en kosten tijdens het afrekenen.

We waarderen je vertrouwen in TOYSWORLD en doen ons uiterste best om je bestelling snel en veilig te leveren. Bedankt voor je aankoop!